Saturday, September 24, 2016

Wspomnienia z dziecinstwa.../Childhood memories...

Czesc!


Moja siostra Asia przywiozla mi troche naszych wspolnych starych zdjec z dziecinstwa... Pomyslalam sobie, ze podziele sie z Wami tym jak wygladalysmy bedac dziecmi, a co mi tam...? :) Milo tak sobie na nie popatrzec i powspominac jakie to bylo beztroskie zycie... i tak szybko chcialo sie dorosnac, nie zdajac sobie sprawy o ile zycie doroslych jest trudniejsze:) 

Milego dnia!

Marta

CIEKAWOSTKI KULINARNE:

                                                                                                                                                                  

Hi!

My sister Asia brought me some of our old photos together when we were kids... I thought that I will share with you how we looked when we were children, because why not...? :) It is nice to look on those pictures and remember how carefree life was by then... and we wanted to grow up so fast, not realizing that adult life is much harder:)

Have a nice day!

Marta

CULINARY SPECIALTIES:



Beztrosko gdzies w polach. Ja, Asia, nasza kuzynka Karolina i nasz kuzyn Pawel.

Jauntily somewhere in the field. Asia, our cousin Karolina, our cousin Pawel and I. 




Pod namiotem na Mazurach:)

Camping in Polish Mazury:)







Chrzciny Eweliny. Moj tata byl jej chrzestnym.

Ewelina's baptism. My father was her Godfather. 



U Babci Alinki/At Grandmother Alina house


Pierwsze urodziny Eweliny, siostry rodzonej Asi. Ewelina w styczniu 2017 roku skonczy 18 lat. 

Ewelina's first birthday. Ewelina is Asia's sister and she will turn 18 in January 2017.


 Na tym zdjeciu widac moja babcie Alinke, dziadka Henryka, ktory trzyma mnie malutka na rekach, moich rodzicow oraz siostry mojej mamy i meza cioci Beaty.

On this picture you can see my grandmother Alina, grandfather Henryk who is holding little me on his hands, my parents and my Mom sisters and also a husband of aunt Beata.


Moja I Komunia Swieta. Tutaj z moja mama i jej dwoma siostrami Edyta i Beata oraz z Asia i nasza kuzynka Karolina.

My I Communion. Here I am with my Mom and her two sisters Edyta and Beata and also with Asia and our cousin Karolina.


Bal karnawalowy/Carnival ball


Ja, mojej mamy mlodsza siostra Edyta i mala Asia:)

My Mom younger sister Edyta, little Asia and I:)



No comments:

Post a Comment