Friday, May 8, 2015

Centrum sportowe YMCA/YMCA Sports Center

Po wzglednym osiedleniu sie w naszym nowym miejscu zamieszkania... Ja i moj kochany maz wykupilismy karnet do centrum sportowego YMCA... YMCA to miedzynarodowa, ekumeniczna organizacja, propagujaca program oparty na wartosciach chrzescijanskich. Celem organizacji jest harmonijny rozwoj fizyczny, umyslowy i duchowy. Karnet rodzinny do YMCA kosztuje $55. Karnety w Ameryce sa duzo tansze niz w Polsce... W Ameryce istnieje siec swietnie wyposazonych silowni PLANET FITNESS, gdzie miesieczny karnet dla osoby kosztuje tylko $10. Zastanawialam sie dlaczego silownie sa tak tanie tutaj...? Pierwsza mysl, ktora przychodzi mi do glowy, to fakt, ze Amerykanie sa otyli,w zwiazku z powyzszym proponuje im sie tania alternatywe do zrzucenia kilogramow...:) Wracajac do naszego YMCA... Jest to rowniez swietnie wyposazone centrum sportowe z silownia, basenem olimpijskim, boiskiem do pilki noznej i do koszykowki. W cenie karnetu odbywaja sie przerozne zajecia sportowe. Jest rowniez miejsce, w ktorym mozna zostawic dzieci po okiem opiekunow. Znajduje sie tam rowniez kregielnia. Ja dzieki mojemu mezowi zaczelam grac w squash'a. Poczatki nie byly latwe, ale teraz mam bardzo duzo frajdy z tego sportu:) Moim ukochanym sportem jest plywanie:) Plywanie moze uprawiac prawie kazdy. Jest to bardzo bezpieczny sport, ktory raczej nie naraza na kontuzje. Plywanie ksztaltuje sylwetke, swietnie wplywa na kregoslup, pomaga zrzucic zbedne kilogramy, ujedrnia skore, pracuja wszystkie miesnie, a co ja kocham w plywaniu najbardziej to fakt, ze nie odczuwam zmeczenia, nie jestem upocona, a cudownie zrelaksowana! Pozniej sauna... i czuje sie jak nowo narodzona. Plywam srednio trzy razy w tygodniu po 50 minut bez przerwy. To jest takie minimum, ktore musze wykonac. Czasem zjawiam sie na basenie czesciej. Oprocz tego kilka razy w tygodniu wykonuje serie brzuszkow, zazwyczaj sto i w miedzy czasie skacze na skakance... Niezbyt to lubie, ale nic nie ma za darmo:) Kolejny sport pod ktorym sie podpisuje to oczywiscie joga! Wspanialy sport, ktory niesamowicie mnie relaksuje i pozytywnie wplywa na zdrowie. Nie znosze sportow, pod wplywem ktorych jestem spocona, umeczona i mysle tylko kiedy koniec... Zdaje sobie sprawe z tego, ze dieta i ruch to klucz do dobrego zdrowia i wspanialej sylwetki:) Dzisiaj jest wiele tych trenerek fitness i innych osob, ktore zachecaja do zdrowego trybu zycia, co jest oczywiscie bardzo pozytywnym zjawiskiem... Ja taka trenerka nie jestem, ale szczerze zachecam do zglebienia swojej swiadomosci w dziedzinie zdrowego odzywiania i zycze kazdemu odnalezienia takiej aktywnosci fizycznej, ktora pokochacie i bedziecie ja wykonywac przede wszystkim regularnie! :) Ja teraz pracuje nad moim mezem, ktory jest po prostu lasuchem! Uwielbia tradycyjne polskie dania (schabowy+ziemniaki+bigos) do tego dochodza slodycze... Ja jako kochajaca zona, ktora naprawde lubi mu dogadzac mam problem z odmawianiem mu takich zywieniowych przyjemnosci, ale probuje sie mobilizowac, bo brzusio mojego Majkusia rosnie jak na drozdzach...:) Na szczescie ma prawie 2 metry i uprawia sport... lekarz mu powiedzial, ze nie ma jeszcze tragedii:)
 
Aktywnosci wszystkim!!!
 
 
 










No comments:

Post a Comment